Przesyłki realizujemy

za pośrednictwem

kuriera DPD, InPostu

oraz paczkomatów InPost. 

Od momentu wysłania, paczka 
powinna być dostarczona w ciągu 24-48 godzin.  

KOSZT DOSTAWY

Standardowy koszt dostawy przesyłki to 15 PLN. Nie dotyczy to dostawy stołów.

Dostawy realizujemy wyłącznie na terenie Polski. 

DARMOWA DOSTAWA

Przy zamówieniu w kwocie powyżej 350 PLN nie ponoszą Państwo kosztów dostawy. Zasada ta nie dotyczy dostawy stołów.

DOSTAWA STOŁÓW

Stoły dostarczamy własnym transportem. Ryczałtowa opłata wynosi 200 PLN i nie obejmuje wniesienia oraz montażu. Po zamówieniu stołu prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

ŚLEDZENIE

Podczas całego procesu dostawy mogą Państwo śledzić status swojej przesyłki pod adresem: 

śledzenie paczek DPD

lub 

śledzenie przesyłek InPost

  • Gdy zamówiony przez Państwa towar jest dostępny w naszym magazynie zamówienie realizujemy niezwłocznie po jego otrzymaniu lub otrzymaniu przedpłaty. 
  • Zamówienia składane w sobotę, niedzielę lub inne dni wolne od pracy są wysyłane nie wcześniej niż w najbliższy dzień roboczy.
  • Do tego czasu należy dodać maksymalnie dwa dni robocze deklarowane przez firmę kurierską (w szczególnych przypadkach, np. w okresie przedświątecznym czas ten może się wydłużyć). 
  • W sytuacji braku towaru w magazynie niezwłocznie kontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego postępowania. 
  • Kurier ma obowiązek pojawić się dwukrotnie pod wskazanym adresem, a jeżeli za żadnym razem nie zastanie odbiorcy, to paczka będzie musiała zostać podjęta przez adresata w sortowni firmy kurierskiej.
  • Przesyłkę wyślemy na adres, który został podany w formularzu danych osobowych lub pod inny wskazany przez Państwa. 
  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
  • Dostawa jest realizowana na terenie Polski. 
  • Przypominamy, że po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy oraz zażądania sporządzenia protokołu w obecności kuriera w przypadku zauważenia uszkodzeń przesyłki. Zachęcamy do takich działań, ponieważ jest to ważny argument przy dochodzeniu roszczeń od przewoźnika. 

Szczegółowe informacje dla Klientów wybierających opcję dostawy do paczkomatów: 

Maksymalny wymiar paczki

Maksymalne wymiary paczki wysyłanej do paczkomatu nie mogą przekroczyć: 38 cm x 41 cm 64 cm. 

Brak odbioru paczki w terminie

Po umieszczeniu Przesyłki w Paczkomacie, w Oddziale odbiorczym lub w POP, Odbiorca otrzymuje informację w formie wiadomości tekstowej sms lub e-mail, lub w Aplikacji mobilnej (w przypadku użytkowników Aplikacji mobilnej) o możliwości odbioru Przesyłki w ciągu 48 godzin (dla opcji odbioru w Paczkomacie) lub w ciągu 72 godzin (dla opcji odbioru w Oddziale odbiorczym, POP, lub Paczkomacie dostępnym w ograniczonych godzinach, w tym z uwagi na jego lokalizację w obiekcie otwartym w określonych godzinach) od otrzymania tej informacji, ze wskazaniem lokalizacji Paczkomatu, Oddziału odbiorczego lub POP oraz kodu odbioru danej Przesyłki.

 

W przypadku nieodebrania Przesyłki w ciągu 36 godzin od otrzymania powyższej informacji (dla miejsc odbioru: Paczkomat, Oddział Odbiorczy lub POP), lub 48 godzin (dla Paczkomatu dostępnego w ograniczonych godzinach, w tym z uwagi na jego lokalizację w obiekcie otwartym w określonych godzinach), Odbiorca otrzymuje kolejną informację w formie wiadomości tekstowej sms lub e-mail, lub w Aplikacji mobilnej (w przypadku użytkowników Aplikacji mobilnej), przypominającą o możliwości odbioru Przesyłki w ciągu pozostałych:

1) 12 godzin (dla miejsc odbioru: Paczkomat),

2) 24 godzin (dla Paczkomatu dostępnego w ograniczonych godzinach, w tym z uwagi na jego lokalizację w obiekcie otwartym w określonych godzinach) lub

3) 36 godzin (Oddział Odbiorczy lub POP).

 

W przypadku nieodebrania Przesyłki w terminie wskazanym powyżej, Przesyłka uważana będzie za nieodebraną i zostanie przekazana do Oddziału, który obsługuje dany Paczkomat odbiorczy lub POP, lub pozostawiona celem wydania jej Odbiorcy w Oddziale, jeżeli miejscem dostarczenia Przesyłki celem jej doręczenia był Oddział odbiorczy. Odbiór Przesyłki z POP lub z Oddziału odbywa się w godzinach roboczych funkcjonowania tych punktów, przypadających na okres odbioru przesyłki wskazany w zdaniu pierwszym powyżej.

 

Operator umożliwia Odbiorcy odpłatne, przedłużenie terminu odbioru Przesyłki w Paczkomacie odbiorczym, każdorazowo o kolejne 24 godziny za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej (ok. 8 PLN brutto).

Przepełniony paczkomat

W przypadku, gdy istnieje ryzyko przepełnienia wybranego pierwotnie Paczkomatu odbiorczego, Operator może zaproponować Odbiorcy ustalenie innego miejsca dostarczenia Przesyłki poprzez wskazanie przez Odbiorcę innego Paczkomatu zlokalizowanego o nie więcej niż 2 kilometry w linii prostej od Paczkomatu odbiorczego.

 

W takiej sytuacji Operator skieruje do Odbiorcy wiadomość e-mail lub SMS, lub za pośrednictwem Aplikacji mobilnej (w przypadku użytkowników Aplikacji mobilnej) z informacją o możliwym przepełnieniu Paczkomatu odbiorczego wraz z odnośnikiem do indywidualnie wygenerowanej strony internetowej w domenie https://kurier.inpost.pl/, na której Odbiorca może wyrazić zgodę lub brak zgody na dostarczenie Przesyłki do innego, wskazanego na tej stronie Paczkomatu, przy czym, w przypadku wyrażenia zgody przez Odbiorcę na ten inny Paczkomat, Przesyłka może zostać dostarczona do tego Paczkomatu, lub do wybranego pierwotnie Paczkomatu odbiorczego, jeżeli od czasu wyrażenia zgody przez Odbiorcę dostarczenie Przesyłki do tego Paczkomatu stało się możliwe.

 

Odbiorca może zmienić swoją decyzję o przekierowaniu Przesyłki.

Utrata kodu do paczki

W przypadku utraty kodu - Odbiorca może go odzyskać kontaktując się telefonicznie z infolinią techniczną pod numerem: 722-444-000 lub 746-600-000 (zarówno z tel. stacjonarnych, jak i komórkowych). Odzyskany kod Operator wysyła wiadomością tekstową sms lub wiadomością e-mail wyłącznie na dane przypisane do danej Przesyłki.

Product added to wishlist
Product added to compare.